Budućnost je gel
Persil predstavja proboj na tržište deterdženata
Važne prekretnice za razvoj održivog tržišta deterdženata
Prekretnice za razvoj održivog tržišta deterdženata
Pranje jednim od najnovijih inovacija Persil gel deterdženata ne daje samo savršene rezultate u čistoći i svežini, već takođe doprinosi održivoj potrošnji. Relevantan deo Persilove globalne marketinške strategije je pomeranje tržišta deterdženata prema inovativnom tržištu tečnog deterdženta. „ Do 2020. godine, inovativni segment tečnih deterdženata sa gelovima i kapsulama će činiti 55% ukupnog globalnog tržišta deterdženata, objašnjava Georg Baratta-Dragono, potpredsednik sektora deterdženata u Henkelu. " Ipak, ova promena na tržištu deterdženata se ne događa sama od sebe. Potrebne su sopstvene strategije brenda i odgovarajuća ulaganja. Stoga Persil pokreće projekat " Budućnost je Gel".
Na primer, na rastućim tržištima performanse Persil Gela su nedavno poboljšane i ponovo pokrenute s jedinstvenom inovativnom formulom sa termostabilnim enzimima. Za razliku od uobičajenih enzima, ovo ˝uklanjanje fleka zasnovano na prirodi˝ nove generacije zadržava svoj učinak čak i u vrućim klimama, gde dnevne temperature lako mogu dostići 40 ° C. Kako bismo informisali potrošače o specifičnim prednostima pranja tečnim deterdžentima u odnosu na prašak, Persil emituje edukativne TV spotove na nekoliko tržišta. Drugi ključni element Persil programa "Budućnost je gel" aktivna saradnja sa strateškim poslovnim partnerima na razvoju koncepta marketinga i upravljanja kategorijama kako bi se potrošači uspešno vodili u trgovini prema održivijoj liniji proizvoda.
Zašto je pranje tečnim formatima deterdženata bolje za životnu sredinu nego pranje praškom? Nekoliko je aspekata duž lanca vrednosti koji pomažu da Persil tečni formati budu „zeleniji“ od praška:
- Sirovine: Persil Gel sadrži veći udeo obnovljivih sirovina od praška
- Proizvodnja: Proces proizvodnje tečnosti zahteva 80% manje energije od proizvodnje praška
- Ulaganja: Persil ulaže više u poboljšanje i modernizaciju svojih postrojenja za proizvodnju tečnih deterdženata. (dodajte konkretan primer uštede energije, vode i otpada)
- Logistika: Doza Persil tečnog deterdženta i je i do 66% manja od praška, što rezultira značajnim logističkim uštedama energije i CO2
Šta je sa ponašanjem potrošača u fazi upotrebe?
80% ukupnog karbonskog otpada deterdženta nastaje tokom faze upotrebe, dok nabavka sirovina, proizvodnja, logistika i odlaganje otpada čine samo 20% ukupnog karbonskog traga.
S obzirom da je veš mašina troši puno energije za zagrevanje vode, kao i za okretanje tokom pranja i centrifuge, postaje očigledno zašto ova faza ima tako moćan efekat.
Potrošači biraju temperaturu i program pranja i imaju najveći uticaj na ukupni karbonski trag deterdženta. Stoga je važno edukovati potrošače u skladu s tim.
Kako bi podigli svest i promovisali održivo pranje, Persil je razveo novi logotip za hladno pranje koji se od 2017. godine štampa na ambalaži Persil deterdženata.
Kao rezultat toga, Persil potiče milione potrošača da svakodnevno snižavaju temperaturu pranja i usvoje održiv način pranja.
Za razliku od praška za pranje, tečni deterdženti se rastvaraju odmah nakon kontakta sa vodom. Stoga su potrošači skloniji da snize temperaturu pranja prilikom pranja tečnim deterdžentima - što još jednom čini Persil gel održivijim izborom od praška za pranje.